دانشگاه آزاد اسلامی - تهران مرکزی - بابک وزیری

این وبلاگ به منظور هماهنگی کلاس های برگزار شونده مربوط به پایگاه داده ها (کارشناسی)، پایگاه داده پیشرفته (کارشناسی ارشد) ، درس بازمهندسی فرایندهای تجاری (BPR) (کارشناسی ارشد) و سامانه های مقیاس فوق وسیع(دکترا) در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی راه اندازی شده است.
در صورت نیاز با این رایانامه تماس بگیرید . vaziribabak[at]gmail.com



بایگانی

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۱۴تیر

لیست زیر شامل نمرات خام برگه های دانشجویان است. کسانی که نمره بالاتر از 8 اورده اند در صورت ارایه تحقیق با درجه متوسط به بالا قابلیت گذراندن درس را خواهند داشت و کسانی که زیر هشت هستند باید درس را دوباره بگیرند. کسانی که فکر میکنند نمره بهتری از برگه می توانستند بگیرند می توانند از طریق ایمیل  درخواست اوردن برگه را نمایند تا در روز دفاع پایگاه (22 تیر ساعت 10 صبح) برایشان اورده شود. با توجه به رفتن نمرات روی نمودار و اعمال ارفاق مساوی به همه در صورت هر گونه درخواست نمره، دو نمره از نمره نهایی کم خواهد شد.

بابک وزیری
۱۴تیر

لیست زیر شامل نمرات خام برگه های دانشجویان است. کسانی که نمره بالاتر از 8 اورده اند در صورت ارایه پروژه با درجه متوسط به بالا قابلیت گذراندن درس را خواهند داشت و کسانی که زیر هشت هستند باید درس را دوباره بگیرند. کسانی که فکر میکنند نمره بهتری از برگه می توانستند بگیرند می توانند از طریق ایمیل درخواست اوردن برگه را نمایند تا در روز دفاع پایگاه (22 تیر ساعت 10 صبح) برایشان اورده شود. با توجه به رفتن نمرات روی نمودار و اعمال ارفاق مساوی به همه در صورت هر گونه درخواست نمره، دو نمره از نمره نهایی کم خواهد شد.

 

 

behinafzar.ir

 

 

بابک وزیری
۱۴تیر

لیست زیر شامل نمرات خام برگه های دانشجویان است. کسانی که نمره بالاتر از 8 اورده اند در صورت ارایه پروژه با درجه متوسط به بالا قابلیت گذراندن درس را خواهند داشت و کسانی که زیر هشت هستند باید درس را دوباره بگیرند. کسانی که فکر میکنند نمره بهتری از برگه می توانستند بگیرند می توانند از طریق ایمیل  درخواست اوردن برگه را نمایند تا در روز دفاع پایگاه (22 تیر ساعت 10 صبح) برایشان اورده شود. با توجه به رفتن نمرات روی نمودار و اعمال ارفاق مساوی به همه در صورت هر گونه درخواست نمره، دو نمره از نمره نهایی کم خواهد شد.

 

 

بابک وزیری
۰۴تیر

تاریخ دفاع پروژه درس ،  22تیر ساعت 10 صبح است. 

تمام مستندات به همراه اورده شود.

تمام افراد تیم باید حضور داشته باشند.

پروژه هایی قابلیت دفاع دارندکه تا روز دفاع تمام مستندات انها تایید شده باشند.

بابک وزیری
۰۴تیر

تحقیق های انجام شده توسط دانشجویان باید در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) و با نام دانشجوی انجام دهنده و شامل موارد زیر  تا تاریخ 23 تیر ارسال شود :

 

1 - فایل ارایه مربوطه در قالب PPT

2- ارایه کتبی در قالب پی دی اف 

3- مقاله ها و مطالب جانبی مورد استفاده در صورت وجود 

 

توجه نمایید که حتما تایید دریافت را از من بگیرید و اگر بیست و چهارساعت از ارسال گذشت و تاییدی برای شما نیامد ، فرایند ارسال را تکرار کنید تا وقتی که تایید بگیرید

 

 

بابک وزیری
۰۴تیر

تحقیق انجام شده تا تاریخ 22 تیرماه  باید ارسال شود و فایل ارسالی باید با قالب یک فایل فشرده شده (زیپ) با نام دانشجو و شامل موارد زیر باشد : 

 

1 - اصل تحقیق تایپ شده در قالب پی دی اف 

2- مقالات پایه مورد استفاده 

3- فایل قالب ژورنال مورد استفاده برای تهیه  تحقیق 

 

عدم ارسال هر یک از این موارد باعث عدم قبول مقاله خواهد شد.

توجه نمایید که حتما تایید دریافت را از من بگیرید و اگر بیست و چهارساعت از ارسال گذشت و تاییدی برای شما نیامد ، فرایند ارسال را تکرار کنید تا وقتی که تایید بگیرید.

Behinafzar.ir

بابک وزیری
۰۴تیر

مهلت ارسال اخرین فرسنگ شمار تاریخ 22 تیر ماه است.

 

توجه نمایید که حتما تایید دریافت را از من بگیرید و اگر بیست و چهارساعت از ارسال گذشت و تاییدی برای شما نیامد ، فرایند ارسال را تکرار کنید تا وقتی که تایید بگیرید.

بابک وزیری