دانشگاه آزاد اسلامی - تهران مرکزی - بابک وزیری

این وبلاگ به منظور هماهنگی کلاس های برگزار شونده مربوط به پایگاه داده ها (کارشناسی)، پایگاه داده پیشرفته (کارشناسی ارشد) ، درس بازمهندسی فرایندهای تجاری (BPR) (کارشناسی ارشد) و سامانه های مقیاس فوق وسیع(دکترا) در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی راه اندازی شده است.
در صورت نیاز با این رایانامه تماس بگیرید . vaziribabak[at]gmail.com



بایگانی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰۷تیر

این کلاس در روز دوشنبه 9 تیر  ساعت یازده تا سیزده در دانشکده برقرار خواهد بود.

بابک وزیری
۰۵تیر

این نمرات، نمره خام برگه  بوده و اگر دانشجویی به ان اعتراض دارد می تواند درخواست اوردن برگه را از طریق ایمیل بدهد تا در روز دفاع پایگاه در روز 15 تیر  برایش اورده شود، منتهی در صورت وارد نبودن اعتراض با توجه به تحمیل کار اضافی به اینجانب، ارفاق معمول در نظر گرفته نخواهد شد. کسانی که نمره حد نصاب (12) را نیاورده اند نیازی به ارسال مقاله ندارند و سعی می شود بالاترین نمره ممکن برای انها رد شود.

دریافت
حجم: 9.44 کیلوبایت

بابک وزیری
۰۵تیر

این نمرات، نمره خام برگه  بوده و اگر دانشجویی به ان اعتراض دارد می تواند درخواست اوردن برگه را از طریق ایمیل بدهد تا در روز دفاع پایگاه در روز 15 تیر  برایش اورده شود، منتهی در صورت وارد نبودن اعتراض با توجه به تحمیل کار اضافی به اینجانب، ارفاق معمول در نظر گرفته نخواهد شد. کسانی که از هشت تا ده شده اند در صورتی که پروژه ای با درجه بالاتر از متوسط بیاورند قابلیت گذراندن درس را خواهند داشت و زیر هشت باید درس را تجدید کنند ولی می توانند پروژه را انجام داده و دفاع نمایند تا در نیمسال بعد نیازی به دفاع از پروژه نداشته باشند و همین نمره پروژه برای نیمسال بعدی در نظر گرفته شود.


دریافت
حجم: 9.47 کیلوبایت

بابک وزیری