دانشگاه آزاد اسلامی - تهران مرکزی - بابک وزیری

این وبلاگ به منظور هماهنگی کلاس های برگزار شونده مربوط به پایگاه داده ها (کارشناسی)، پایگاه داده پیشرفته (کارشناسی ارشد) ، درس بازمهندسی فرایندهای تجاری (BPR) (کارشناسی ارشد) و سامانه های مقیاس فوق وسیع(دکترا) در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی راه اندازی شده است.
در صورت نیاز با این رایانامه تماس بگیرید . vaziribabak[at]gmail.com



بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۴خرداد

نمرات خام برگه درس پایگاه داده و پایگاه داده پیشرفته در روز 3 تیر اعلام می گردد. کسانی که حداقل لازم را کسب نکنند نیازی به ارایه پروژه و مقاله ندارند هر چند کار انجام شده برای نیمسال بعدی قابلیت ارایه دارد.

بابک وزیری
۲۴خرداد

مهلت ارسال مقاله تا روز 10 تیر است. مواردی که باید در قالب یک فایل زیپ شده ارسال شود.


1- اصل مقاله تایید شده 

2- قالب (فرمت) مقاله مرجع (برگرفته از سایت یا ژورنال مربوطه)

3- مقاله اماده شده با قالب ژورنال مرجع 


عدم ارسال هر یک از این موارد باعث عدم قبول مقاله خواهد شد.

توجه نمایید که حتما تایید دریافت را از من بگیرید و اگر بیست و چهارساعت از ارسال گذشت و تاییدی برای شما نیامد ، فرایند ارسال را تکرار کنید تا وقتی که تایید بگیرید.


بابک وزیری
۲۴خرداد

زمان دفاع از پروژه روز 12 تیر از ساعت 9 در محل دانشکده هست. تمام مستندات تایید گرفته شده را به همراه اورده و هر دو نفر اعضای گروه حضور داشته باشند. هر گونه عدم امادگی برای پاسخگویی به سوالات و عدم شناخت سامانه نوشته شده به عنوان تقلب در نظر گرفته می شود. 

بابک وزیری
۱۷خرداد

مهلت تحویل اخرین فرسنگ شمارهای نرمال سازی ، کلید خودکار و جدول کاوش تا تاریخ 19 خرداد (روز امتحان پایگاه) است. در روز امتحان نیز می توانید برای گرفتن تایید مراجعه کنید.

بابک وزیری